Söndag

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Sanna fyllde 21 så det firades med dunder och brak tillsammans med ett gäng glada tjejer. Vid tolv-tiden gick vi vidare till BMB som vanligt där vi mötte upp johan mfl. Var kvar där ett tag innan vi gick till BC och köpte med oss kebab hem.



Imorse vaknade jag rätt så tidigt. Slog på en film, "Taken". Den var riktigt bra, gammal kanske men om ni inte har sett den så rekomenderar jag den iallafall. 

Ska möta upp Fanne och Henke nu för en lunch, måste bara få upp min tröttmössa till karl så vi kan gå. Hörde talas om att det skulle bli uppemot 18 grader idag?! På med solglasögonen och ner mot kajens fik. DÄr har ni mysfaktor kan jag lova.

Senare ikväll har jag bjudit in mig själv, johan och sanna hem till mamma och pappa på middag. Brukar nästan alltid ha någon form av middag/träff på söndagar, dels för att det är trevligt och dels för att göra en liten resume av veckan som gått och kanske få in lite nya planer.

Nu är det tid för göra sig iornding om vi ska hinna. Kankse kommer ett litet inlägg ikväll, vi får se!
Ha en trevlig dag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0