Tisdag

Vilka underbara dagar det har varit. Runt 18 grader, kanske mer. Våren är äntligen här och det har gått riktigt fort. Känns som att det inte var längesedan nu som jag/vi stod på gården på förskolan och hackade is för att den skulle smälta fortare. Jaja idag åkte mina pumps fram iallafall.

I söndags var en helmysig dag. Vi möte upp fanny och henke för en lunch på kajens fik som jag skrev tidigare. Sen dök Johans bror upp med en vän. Puffen, osmic, thörna sällskapade oss också. Sen kikade Tobbe och Simon för en snabbis också. Så vi vart rätt många ändå. Satt där i ca 3 timmar i solen och bara njöt och pratade om allt och inget. Sen åkte vi vidare mot nya ikea, och för varje gång som jag åker dit börjar jag vänja mig, att det inte är som det var förrut. Då var det ett stort ikea på ett plan men nu har dom byggt det på två plan.

Igår kommer jag inte riktigt ihåg vad jag hade för mig efter jobbet.. Var iallafall hemma hos mamma och pappa och bokade en kryssning tills på lördag. Blir bara en 24-timmars men roligt ändå. Hela familjen plus respektive åker. Kul med lite spontanitet.

Och idag har jag varit runt på Erikslund tillsammans med mamma, pappa och sanna. Har kollat på nya soffor och det blev en ny för mammas del. Joahn och jag väntar tills veckans slut, måste fundera lite till. Vi har en jättefin soffa nu som vi båda tycker så mycket om men vardagsrummet i våran nya lägenhet är lite för liten för soffan. Alternativet är då att köpa ett avslut på ena sidan och ta bort divanen. Jag tror att det kommer bli så. Det måste bli så.

Johan kom hem nyss, han fick jobba över fyra timmar idag. Så nu ska vi laga matlådor tills imorgon, sen göra en varsinn smoothie, spela spel (köpte två nya idag) haha, och sen avsluta kvällen med att kolla på andra avenyn. Har tankat hela serien så nu måste jag försöka få johan intresserad av den också! =)

Nu är det dags att kila!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0