Julen 2011

Julen 2008/2009 var den värsta i hela mitt liv . Det var mycket saker som hände och jag kunde ALDRIG för allt i världen tro att en jul skulle kunna bli så här fantasiskt bra som den faktiskt blev i år. Vi släppte en stor nyhet på självaste julafton, nämligen att vi ska få en liten bebis i Juni, jag och Johan. Min familj visste om det någon vecka tidigare, men Johans familj fick reda på det på julafton. På juldagen var alla våra vänner samlade hos oss då vi släppte nyheten för dom. Ingen hade anat något men de sa ändå att det var väntat. Bara glada och positiva rekationer och känslor från alla så nu känns allt superbra. Man kan prata öppet om det och få stöd och råd från alla olika möjliga håll. Vill tacka grabbarna som gjorde Johans kväll till något alldeles speciellt. Att se den glädjen i hans ögon är helt obeskrivligt för mig, han strålade hela kvällen. Tack! Hoppas ni alla har haft en riktigt bra jul! Kramar Jessica

Kommentarer
Postat av: Jossan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL ER BÅDA!!

2011-12-28 @ 22:22:05
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0