Tisdag!

Nu är det inte många dagar kvar innan det är dags att åka iväg. Nedräkningen har verkligen börjat!
Dagarna på jobbat kommer förhoppningsvis gå rätt så snabbt. Imorgon har vi skridskor på eftermiddagen, på torsdag har vi planering på FM och på fredag slutar jag 14. Sen några utvecklingssamtal på det. Man brukar ju säga att tiden går snabbare om man har saker att göra hela tiden. Så jag håller tummarna!

Sitter och kollar på flygbolagets taxfree sida på internet. Har hittat lite som jag vill beställa men Johan avråder mig eftersom han säger att det är billigare på Bangkoks flygplats. Är det någon som åkt dit som vet om jag ska lita på han eller ej? En kollerga sa precis tvärtom, så jag behöver lite råd.

Igår var det Alla hjärtans dag. Den dagen kommer alltid att ha en speciellt betydelse för sig, men iår så firade jag och johan den. Dels för att det var just alla hjärtans dag men sedan även för att det var exakt ett år sedan vi träffades första gången. På riktigt alltså. Så planerna var att det skulle bli mysig hemmamiddag med film och lite så. Fick jättefina blommor som stog på bordet när jag kom hem från jobbet. När jag vaknade på morgonen fick jag ett fint meddelande på tavlan i hallen plus en liten present. Perfekt och precis vad jag ville/behövde ha nu när vi åker på måndag.



Och under låg en present som innehöll...





mina fina blommor som jag fick!
Jag fick även en valfri weekendresa som jag får bestämma helt och hållet. Så nu får jag börja fundera ut vart jag skulle vilja åka. Tillsammans med Johan såklart. =)

I lördags åkte som sagt vi till Örebro för att gå på RAW. Hade köpt det till pappa och Danne i julklapp så äntligen var det dags. Jag fick agera chaufför och jag höll på dö. Is på hela motorvägen och alla låg i 50-60 på 110 väg. Men det blev bättre väglag ju längre bort jag kom och sen blev jag mer van så det gick kanon. Väl när vi var framme var det hur bra som helst. Precis min humor. Jag rekomenderar det starkt!!

Nu ska jag ta och skriva lite utvecklingssamtal och förbereda maten tills johan kommer hem från thaibox. Blir Flygande Jacobtill middag. Mums!
Sen måste jag åka iväg och hämta ut mitt ica kort som kommit, senaste dagen är idag att hämta. Så nu är det lite stress!

Hörs mer sen! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0