Torsdag

Idag är en bättre dag än igår. Mycket bättre. Kvällen igår slutade lyckligt iallafall. Min kära syster kom påbesök (eller ja, hon hade inget val eftersom att hon var tvungen att komma med bilnyckeln) men sen stannade hon kvar. Såg en film som hette "You again" och jag rekomenderar den, kanske lite utav en tjejfilm men bra skådisar .

Ikväll blir det svensk maffia på tv4 att se och efter det får vi hoppas att vi orkar se nästa film. Har hittat en som heter "Faster" så håller tummarna att det är något att se. Till filmen tänkte jag göra en utomordentlig god tacopaj. Tänkte för ovanlighetens skull överraska johan tills han kommer hem. Annars är det alltid han som står för maten. Kanske blir det en smarrig efterrätt också.

Åh vad jag saknar min lilla sötnos Thea. Jag följer en jättegullig tjejs blogg och hon har för ett tag sedan skaffat en liten valp. Och där får man se bilder och läsa om allt bus som händer. Tänker på tiden när jag fick hem min lilla busiga valp, världens mest keligaste och tokigaste hund.

Nu måste jag sätta igång om jag ska hinna allt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

..nu är det dåligt uppdaterat Jessica ! ;)

Vill ju höra allt om resan !



/Jossan

2011-04-08 @ 12:37:55
URL: http://yossie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0