Inflyttningsfest

Efter en hel dag med fixandes så är vi äntligen klara. Några av gästerna (johans vänner) har kommit redan. Men som ni vet så är tjejer alltid sega, säger man sex kommer dom sju osv. ;)

känner på mig att det kommer bli en grym kväll. Har gjort sommarens goda bål som jag fått fyllit på tittsomtätt.
Hoppas att några av mina gamla vänner kommer också, de har tackat ja på facebook men man vet ju aldrig.

Västerås citygfestival är full igång nu också, så det är människor överallt. Framför allt i plutotältet, igår var det smockat när the ark gjorde sin allra sista spelning. Har varit där både i går och i torsdags och ska även dit ikväll!

Tänkte även berätta att jag från och med nu har 6 veckor semester. Skule igentligen haft från vecka 28 men på sommarsvslutningen fick vi reda på att alla får en vecka extra betald semester. Så min började igår. Så nu ska jag verkligen bara njuta, lägenheten är klar så nu kan jag börja tänka på annat än den.


hoppas på en trevlig kväll!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0