Helgen

Festen i lördags var så jädrans lyckad. var närmare 25 pers här i lägenheten. Var väl kvar här till nästan 23 iaf innna vi gick vidare ner mot festivalen där alla splittades. Tanken var att vi skulle ner till petters spelning men vi fastnade vid karusellerna. En tradition har blivit att åka virvelvinden så den kunde man ju inte missa. När vi var klara där var klockan närmare 1 och plutotältet häll på stänga. Några ville vidare till bmb men några va oss gick tillbaka till vår lägenhet och hade efterfest där ist.











Söndagen var man rätt så pigg fastän det varit festigheter dagen innan. Det var bara att försöka piggna till så man blev körklar eftersom jag sanna och danne skulle på en liten utflykt till tyskland senare på kvällen. Jag började att köra. När vi nästan kommit till askersund så smällde det till. kolsvart ute i skogen. Jag hade kört på ett rådjur, bra start, eller?



Sanna och danne gick och letade efter den längs vägen medan jag satt kvar i bilen. Dom hittade den längs vägen, stendöd. Tur det, hade hatat mig själv om den fortfarande levde och led. Märkte ut platsen och ringde till polisen innan vi åkte vidare. Som tur var så skadades ingen av oss eller bilen.

Allting på resan flöt på förrutom när vi kom till köpenhamn. Vi hade missat att det var översvämningar i hela staden, så det stog militärer med avspärrningar på varje väg nästan. Och trög gps som inte ville hitta nya alternativa vägar. Jaja, hem kom vi iaf, utan fler olyckor.

Ledig idag, så skönt. Tog ut mamma och mormor på en liten shoppingtur på erikslund idag. Handlade ju i princip en ny garderob när jag var i london så u var det heminredning som stog på listan. Hittade massa fint som fick följa med hem, Johan kommer bli galen på mig!


Ikväll är vi bjudna hem till henke på middag och bubbel för att fira att hans semesterperiod har börjat. Ska börja göra mig iordning nu innan johan kommer hem. Han är iväg och lägger golv till sin faster, snäll är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0