Lördag

Idag är det lördag och det är henkes dag idag. Det firar vi med grillning och fest, sedan utgång. Men vi får inte glömma att det är eurovision ikväll och det kan man absolut inte glömma. Tycker att det är så många bra låtar med i år och flera av dessa kom inte ens med till final. Men jag har nog aldrig varit med om att jag inte kan bestämma mig om vem som ska vinna. Kommer bli ruskigt spännande ikväll.

Veckorna går så snabbt nu och när jag tittar i min kalender så är det bara två helger kvar tills vi flyttar. Sen är det nästan semester och för en gångs skull så har jag inte planer. Kan inte komma ihåg senast när det var så. Brukar alltid boka upp mig sent på vintern inför sommaren. Men nu blir det mycket med lägenheten och så har vi ju planer på thai/bali en månad i vinter. Så det blir till att spara pengar. Men dyker det upp en bra sista minuten kanske man tar det? Vi får se.

Igår hade jag sanna och johanna skräckfilmskväll och det var det värsta jag varit med om. Såg en läskig film som jag inte kommer ihåg vad den heter, kan kolla upp det tills nästa inlägg. Tror vi såg sammanlagt fyra filmer? Kommer jag ihåg rätt? =)
Johan hade fest/utgång med jobbet så han kom senare på natten hem till sanna och så sov vi kvar där. Skönt att slippa åka hem mitt i natten.


Och nu så är vi här, jag johan henke och perra. Har köpt en liten tårtbit till henke som han ska få med 26 ljus i. Håll tummarna att dom får plats!

Ha en trevlig lördag och glöm för sjutton inte eurovision!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0