Söndag

Har precis kommit hem efter ett dubbelpass på friskis. Ena var på björnövägen så när den var slut fick vi åka i ilfart till rocklunda för nästa! Och när jag kom hem hade min älskade Johan lagat mat, bästa! Fried rice med kyckling och grönsaker, mums!

Helgen har varit lugn fast ändå fartfylld. Fredagen var jag och johan hemma, hade myskväll och somnade tidigt. Lördagen var den stora dagen för johan, Klubbmästerskap i thaiboxning. Han skulle vara där vid 10 så jag vaknade rätt tidigt jag med. När han åkte så åkte jag ner och körde ett pulspass på friskis sen hem, snabbt in i duschen för att sedan möta upp perra för att se johans match. Vi var lite tidiga så vi fick se några matcher innan det var hans tur. Ucsh, jag har alltid ogillat kampsporter, har aldrig riktigt förstått meningen med att slå på varann. Skillnad är det att jaga en boll/puck och försöka göra mål, det är ett annat syfte att göra mål istället för att slå på varann. Iallafall så åkte solglasögnongen på när det var johans tur, ifall det skulle komma någon tår när en annan slog på min johan. Försökte filma medan men jag var rätt skakig på handen kan jag säga men det gick ändå!

Johan vann sin match och han fick in några riktiga fullträffar och en utav dom fastnade på bild. Johan tog sig vidare till final där han vann, så numer är han KM mästare i tungvikt!



Annars har helgen bestått av lite småhandlig och fix till lägenheten. Ska byta ut mycket gammalt till nytt, så nu har jag/vi hittat allt som vi vill ha. Nu ska vi bara komma överens hur sovrummet ska bli. Johan vill ha mörkt, jag vill ja ljust. Får se om vi hittar en lösning som passar oss båda.

Igår kväll hade jag och sanna mys och film kväll hemma hos mig. Vi köpte med oss grekisk mat och såg "little fockers". Var helt okej! Johan var och firade tillsammans med klubben.

Nu ska jag umgås med min underbara sambo, känns som att vi inte träffats på hela helgen. Nästan iaf =)

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0