tisdag

Sitter här med en sån bra spelningslista med bra och nya låtar, säg till om ni vill ha lite tips!
bra musik kan göra min dag, varje morgon när jag vaknar sätter jag på en bra låt så börjar dagen bra. När jag har rast tar jag fram min ipod eller iphone och sätter på en bra låt för att fylla på min energi och då blir allting på topp. På kvällen brukar jag och johan alltid ha på musik som vi dansar och sjunger till, haha!
Musik gör en sååå glad!

I lördagas var det eurovision song contest och det gick ju bättre för Eric än vad jag trodde. Jag sanna och johanna var som klistrade på tvn. Men den som vann var ju inte helt dålig heller. En liten del av mig hejade även på irland, eller tandborstarna som barnen på dagiset säger =) Men det var många bra låtar med i år.

Nu blir det andra avenyn maraton, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha tips :)

2011-05-18 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0