Redan oktober..

Blogg-appen har väl funnits ett tag nu men det är inte förrän nu som jag verkligen använt den. Kanske blir mer uppdateringar på bloggen när man kan skriva inlägg genom mobilen. min bärbara har ju kollapsat så har inte blivit så många inlägg på senaste som ni säkert märkt. Bra att man alltid har ursäkter och bortförklaringar att komma med..


Hursomhelst. Sist jag skrev så var det power meet, och tro det eller ej så överlevde jag den helgen. Tur som är så är vi i Danmark nästa år tillsammans med hela Johans släkt när powermeet infaller.

Mycket har hänt sen sist vet liksom inte riktigt vart jag ska börja. Men det har hunnit bli oktober nu och snart så är min dag här. Känns både och. Känner mig för första gången gammal. Okej, kanske inte gammal men äldre iaf. Äldre än vad jag kännt innan.

Håller på förbereda mig inför min stora dag. Helrenovering i håret minsann. Är hos Sanna nu och färgar utväxten, ska sätta i nyss fint hår och kanske någon mer förändring, får se hur mycket jag vågar! :)

Fyller ju år på måndag men allting är planerat till 29. Vad dagen kommer bestå av har jag ingen aning om. Sanna och Johan sköter allt, vet inte vad vi ska göra vilka som kommer o när allt sker.

Nu är det dags att skölja ur! Vi hörs väl mer sen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0