Måndagsmorgon!

Strålande sol och även fast det är 5 minusgrader känns det som det ligger på plusstrecket! Perfekt dag för att åka längdskidor men vädret hinner väl ändrad till jag slutat jobba ändå. Men är det lika fint i helgen så blir fet nog ett åk hoppas jag får
Med mig bror min med! :) kom 30 minuter tidigare till jobbet idag, skulle hämtat upp min kollega på
vägen men precis när jag satt mig i bilen så fick jag ett sms att jag inte behövde komma. Så då åkte jag hit istället och chillade lite.


Idag har vi iallafall en utedag med grillning på schemat för vår grupp. Får se vad det blir för gott då! :)

Väntar med lite spänning på sms eller samtal av Johan, hoppas att han hör av sig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0