pippiklänning

Åh jag blev såå glad nu!

I flera månader har jag varit på jakt efter ett mönster på en virkad/stickad pippiklänning för barn upp till 3 år. Det var ett barn på vår förskola som hade en sån och jag (även mina kollegor) blev heelt förtjusta över den. Så varje kväll har jag googlat och letat men inte hittat. Tills nu. Nu ska jag få mönstret hemskickat till mig av en vänlig person.

Nu är det bara ett problem. Jag kan varken sticka eller virka. Jag är intbe riktigt säker på vilket sätt den är gjord, det visar sig när jag får hem mönstret. Så om du är en snäll person som vill hjälpa en snäll jessica så hojta gärna till. Jag betalar självklart bara jag får den klar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0