Söndag!

Tror att jag var lite otydlig i mitt inlägg som jag skrev sist. Vi var i Sthlm men vi var inte på något ultraljud då utan vi var på föreställning med galenskaperna/aftershave tillsammans med hela Johans familj. Vi fick det bl.a. I julklapp och jag måste säga att det var en riktigt bra klapp. Johan och jag skrattade igenom oss hela föreställningen och tårarna sprutade på mig. Om den fortfarande går så rekomenderar jag den verkligen till alla!

Ang. Ultraljudet så har vi bokat tid i slutet av mars! Kommer bli bra, ska försöka boka in oss hela helgen i Sthlm. Gäller ju att passa på. Lite shopping, Middag och mys. En liten babymoon som jag läste om på en bebis app på min telefon :)

Ikväll vart vi bjudna, eller vi har ju inte tv 11 hemma hos oss och det är ju lite katastrof när det är premiär av nog brother så vi bjöd rättare sagt in oss själva hem till Danne o Jenny och dom sa Inge emot. Köpte hem en pizza som jag och Johan delade på, räckte gott och väl! Men vilka nötter som gick ib i huset. Fasen vad roligt det kommer böi att följa:) måste bara fixa kanalen annars är det lite kört. Johan ligger bredvid mig nu med datorn på magen och tittar på bb live. Får se om jag kan Slita ifrån honom den så vi kan sova snart:)

Min mage hoppar och rör sig för fullt. Så roligt nu när man kan ligga och busa lite med henne där inne:) och ännu roligare när Johan kan se henne röra på sig:)

Nu är det sovdags! Kramar Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0