Söndag!

Jg vet att jag har varit dålig på att uppdatera sen vi kom hem från Thailand men jag har liksom inte haft någon tid. På riktigt. På dagarna har jag jobbat och det har gått jättebra men sen när jag kommer hem vid hem har jag haft tre timmar på mig innan jag slocknar. Hur jag än försöker att vara vaken så går det inte. Ända sen vi kom hem så har vi blivit bjudna av våra familjer på middagar, varje dag. Och varje gång när klockan börjar närma sig åtta har mina ögon gått i kors och min hjärna somnat. Helt sjukt! I lördags så var jag lite svimfärdig och hel borta i huvudet under dagen men jag överlevde ändå:) men jag hoppas att min/vår trötthet försvinner denna vecka. Även om jag måste medge att det är rätt skönt att somna tidigt och vara pigg morgonen efter.

Igår var det ju melodifestivalen som jag tittade på när jag inte höll på att somna. Är ju schlagernörd så detta kunde jag absolut inte missa. Inte vart det bättre heller när jag fick en ansiktsmassage av Sanna! Men hon gjorde den för bebisens skull inte min var hon noga med att påpeka! :)

Idag har vi varit runt och tittat på barnvagnar och jag måste säga att det är en djungel. Det är supermysigt när vi går runt tillsammans och kollar och planerar och pratar om allt som kommer hända. Men sen blir man lika snurrig igen när man får olika tips från alla. Den är bra, den är inte bra och bl.a. Bl.a. Även om det i slutändan är vi som bestämmer vad det blir så kan man inte låta bli att ta in alla komentarer. Fast idag så bad jag faktiskt om rekomendationer på vagn, och missförstå mig Inte, jag är jätte tacksam för alla era svar det var ju det jag bad om. Men det är bara att när jag väl tror att jag bestämt mig/oss så kommer ett nytt tips och då vill man gärna se den också:) äh massa svammel men klockan är ju över nio så min hjärna kopplar inte allt nu, för den vill sova. Ingen ide att kämpa emot!

Kvällen bestog av söndagsmys, bara jag och Johan!! köpte lite grönsaker och dipp och Sen fick jag syn på jordgubbar i affären som självklart fick följa med! Perfekt kväll med perfekt avslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0