Torsdagen 23/2-12

Igår måste varit en utav de bästa dagarna på länge. Förrutom att jag låg hemma i feber men annars så började den såhär:

Vaknade tidigt på morgonen eftersom att jag var tvungen att sjukanmäla mig innan 7. Tittade lite på telefonen och kom in på Aftonbladet och såg att Viktoria och Daniel fått sitt lilla barn och att ett tal skulle hållas utav Daniel kl 7:00! Usch vad tårarna kom, är ju redan känslig och inte blir det bättre när man är gravid och har massa hormoner i sig.

Ca 40 minuter senare får jag en bild utav min käre bror som var på lilla milla! 07:29 så föddes våran alldeles egna lilla prinsessa!! Så söt så! Faster för andra gången, vad roligt!!!

Har inte fått träffa henne än jag hoppas att dom får komma hem idag så man kan åka dit lite senare ikväll och kika :)

Annars har vi fått upp lillans fina säng i lilla rummet. Känns sjukt att den står där, färdigmonterad och fin! Känns som att allt är på låtsas.. Men snart så:)

Sitter på salongen nu med färg i håret! Slutade tidigt idag :))Ska göra det lite ljusare än sist, hoppas bara att färgen blir bra. Har blivit lite varnad för att färgen kan bli annorlunda mot vad den brukar när man är gravid!

Efteråt ska jag och Johan till Eskilstuna en sväng ska berätta mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0