Frisk!

Det är så skönt att vara på hotellet man ska stanna på resten av semestern. Slippa packa om och allt. Trivs bra där vi bor nu, denna fång fick vi på i lägenhet som var mycket fräschare än vår bungalow vi hade förra året även om den också var rätt schysst! För er som undrar mår Johan mycket bättre, magsjukan är nästan borta och axelont har försvunnit för stunden! Så ikväll sitter vi på en resturang med gratis wifi och ska snart bli serverade en underbar ceasarsallad! Åt den igår med och jag har aldrig i mitt liv ätit en sån god ceasarsallad! Åt den förra året här och sen dess är jag helt såld och det dreglas i munnen så fort jag tänker på den!


Idag har vi legat och haft mysigt vid poolen, det är rätt lugnt för att vara högsäsong. Eller ja, förrutom att det kom 20 japaner igår varav tio var ungar. Så imorse var det kalabalik vid poolen men tror dom fattade vinken att ingen ville ha dom där så dom gick och kom inte tillbaka förän vid 18 tiden men då hade vi gått upp! :) nu kom salladen så nu ska det njutas!! Hoppas allt är bra med er där hemma! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0