Hälsning från bangkok

Äntligen har vi fått tag på internet, men har bara 15 minuter på mig innan det dör. Sitter på flygplatsen och väntar på att få gå på planet till phuket nu för att sedan åka vidare till phi phi.  Flyget till bangkok gick bra och blev bättre när man hade en egen tvskärm framför sig som man kunde välja filmer hej vilt. Det är andra gången jag är i bangkok och kan med säkerhet säga att jag inte vill åka hit igen. Stressen, körtokiga bilar/chauförer, allt smuts. Nä nästa gång får det bli dirketflyg till phuket!

Men allt har gått bra iaf och Johan och jag har varit på en del äventyr. Fick bla åka tuktuk för första gången och jag kan lova att jag hade hjärtat i halsgropen hela färden. Inget bälte, körde i 200km/h kändes det som. Men vi kom fram hela men läskigt var det. Vi åkte på en utflykt till chinatown som var helt värdelöst. Men taxichaffisen förde på en mopedist men det gick bra med honom. Men det blev en upplevese iaf.

Igår var vi sirocco bar som ligger på 65:e vånigen. Underbar utsikt och vi har verkligen haft jättemysigt. Men skönt att komma härifrån. Idag eller imorogn ska vi även möta upp två vänner till johan.

Nu måste jag sluta!

Uppdaterar mer sen!

Många kramar från thailand önskar jessica och johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0