Hotellet igen

Det här är min och Johans hälsoresa har vi kommit på. Inge festande, Inge alkohol (för min del) vilket gör att Johan kör på alkofritt han med. Sol, bad, vila och goda middagar. Inget stress! Helt underbart! Helt utvilade dagen efter. Vi behövde nog båda detta. Vi båda har läst böckar, Johan en och jag två. Nu väntat vi bara på en beställning av nya som kommer på måndag med Henke!

Ikväll blev det lite shopping ändå. Lite armband och sånt tjofs, linnen och bikinisar. Inget till mig dock. Hittade tre superfina klänningar som såg jättesköna ut. MEN mina pattar har ju blivit minst två storlekar större så det är ju bara att glömma. Men fina var dom!
Magen har även växt och nu ser man verkligen att det är en bebis där inne och inte bara köttbullar från julafton, haha! men läste i en tidning att typ från vecka 21-22 så
Växer bebisen från 16,5 cm till 26 cm. Stämmer det? Det är ju skitmycket! Kommentera gärna om ni vet!

Nu är klockan snart 12 på natten så dags för sova ! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jenny

I vecka 21 är bebisen ca 16 cm, vecka 22 ca 19 cm och vecka 23 ca 20 cm. Ett litet hopp mellan v 21 och 22 men inte fullt så mycket. Titta på vänta barn kalendern på gravid.se står mycket bra där om hur du som mamma också förändras under veckorna som går. Kram

2012-01-28 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0