kvällen..

Nu har Henke och Mackan kommit till koh samui. De kom imorse vid frukosttid (9 tiden). Idag har varit en liten slödag. Igår var det riktigt kasst väder under eftermiddagen/kvällen. Regn och storm som blev till strömavbrott. Idag fortsatte blåsten som gjorde att det fick bli en lugn dag, även om solen sken. Dessutom så var nykomlingarna lite trötta efter resandet . Blev en liten spendering vid poolen ändå. Och för första gången så somnade jag i solstolen men som tur var så hade jag smörjt in mig med solskyddsfaktor 30 så jag brände mig aldrig.

Kvällen till ära så var vi på våran stammisresturang som vi gått till i stort sätt alla dagar vi varit här. Satt kvar där medan killarna beställde in drinklistan.. Och jag en extra vatten! Efter några timmar så gick vi ner till en stor bar/klubb som ligger på stranden. DÄr beställde killarna in en varsinn bucket och en vattenpipa. och det var en dj som spelade kanonbra musik. Partynerverna var på topp kan jag lova men fick nöja mig med en burkcola. Dom hade inga alkoholfria drinkar men snäll som han var så frågade han om jag ville ha ett glas med is i till min cola. Tack tack!  Minimi verkade också digga musiken eftersom hon inte slutade sprattla. Får se om hon tar efter mor sin på den fronten.. Men tillslut orkade jag inte längre. Blev bara tröttare och tröttare medan de andra blev allmer speedade. Johan följde med mig till hotellet igen där jag köpte wifi innan jag skickade tillbaka honom till baren igen. Så nu ligger jag här och lyssnar på grodorna som kvackar för fullt utanför medna jag surfar runt lite på internet. Kommer snart att somna, jag är såå trött. Jag har ju vant mig nu under dessa två veckor att inte gå och lägga mig senare än 23. Hua hua.


Får höras mer imorgon, då kanske jag lägger upp lite bilder från kvällen som ligger på johans telefon!

GOdnatt alla!

kramar jessica och lillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0