Ny uppdatering fran phi phi..

Resan till phuket gick bra. Forrutom att jag (risk for att lata fordomsfull) fick for mig att killen brevid johan var en terrorist. Han betedde sig jatteunderligt och gick fram och tillbaka till toaletten hela tiden. Det forsta jag borjade tanka pa var att jag aldrig skulle fa traffa var lilla tjej. det andra var att jack aldrig skulle veta eller komma ihag att vi existerat. Det tredje var vad sanna skulle arva av mig. Sen saklart att jag aldrig skulle fa se min kara familj igen. Jag vet, helt sjukt. Har aldrig tankt sa men just da sa kunde jag inget annat an att tanka dessa hemska tankar. Men vi klarade oss! Johan fick trosta mig medan jag satt och stortjot pa planet.!

Inte for att vara den som klagar men nu ar det Jakligt varmt har nere! Vet inte riktigt hur manga grader det ar men 20 minuter ar ungefar det man klarar sen blir det dopp i poolen. Sjukt nog har vi inte hunnit bada pa stranden an men det maste vi gora innan vi aker vidare till krabi i overmorgon. Hur fint vatten som helst, helt klarblatt. Ska ta med kameran sa ni far se lite bilder!

Resan till phi phi var inte helt odramatisk. Vi akte bat hit som tog ca 1timme o 40 min. Inne i baten var det fullt av manniskor och ingen ac. Allts[ 100 grader. Johan och jag fick inte sitta brevid varann. Nardet var 40 minuter kvar borjade jag ma skitdaligt och blev helt svimfardig. drack en liter vatten pa nolltid. johan gjorde sitt baste for att ta hand om mig men det finns inte sa mycket att gora. Nar vi var framme sprang jag av baten och spydde upp allt jag hade plus lite till. Usch vad hemsk det var. och vi var inte dirket ensamma, det var nagra hundra som var dar. nagra skulle av baten och nagra pa. Jaja efter det blev allting bra.

Det fick bli en lugn kvall sa vi gick ut och at och sen hem och spela yatzy och kort. Vi fick somna till ljudet av regnet som smattrade mot taket. Hur mysigt som helst!

Idag har vi varit vid poolen, tagit det lugnt, gatt en strandpromenad och nyss atit middag med johans tva vanner. Ska snart ta en valbehovlig massage innan sovdags.

Sist men inte minst, jag onskar min familj vore har jag unnar dom verkligen detta. Sol och bad, massagfe och shopping. Jag saknar er alla!

Nu ar det dags att sluta kramar jessica o johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0