Olala

Nu är vi tillbaka på hotellet igen efter en halvlyckad middag! Vi gick till en svensk resturang här som vi även var på förra året. Åt en fantastisk god planstek, det godaste jag ätit på lääänge! Redan trött på thaimaten! För Johan gick det inte bra.. Han åt ungefär 1/3 av maten och när Johan inte äter mer än så då är det dåligt.. Vi betalade och då fick jag se vad dom hade! Djungelvrål!!! Saltlakrits!! Har haft cravings hela veckan! Köpte två påsar och en med ahlgrens bilar! Sen var vi även in på apotek och köpte lite piller till Johan! Jag hoppas han snart blir bättre, blir så ledsen att se honom såhär svag.. Och så typiskt att hans axel ska börja krångla nu också! Min pluttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0