Snart åker vi!

Nu har jag äntligen packat klart allt och jag är såå trött. Har lagt fram kläder, sållat ut, gått igenom, sållat ut. Och nu äntligen får det vara som det är i resväskan. Och jag är rätt nöjd över min packning för jag brukar vanligtvis åka iväg med en proppfull väska men nu är det tillochmed mindre än lagom. Även om Johan säger att jag har alldels för mycket. Som vanligt! Men nu har han gått och lagt sig så då kan jag smyga ner lite sånt som jag tycker vi behöver men inte han.



 Har haft fullt upp idag, vi har städat och tvättat. Bjudit min familj på en hejdåmiddag. Åkt runt och sagt hejdå till andra. Och tvättat lite mer. Vi han tillochmed ta ut mitt löshår som tar en jäklans tid, så imorgon bitti ska jag ner till salongen och färga utväxten så man bli fräsch till resan. Sen åker vi. Har tänkt att vi ska åka från västerås ca 12:30 och Johans pappa kör oss till Arlanda. Skönt att slippa åka buss. Just ja, sen ska jag åka till apoteket och köpa stödstrumpor till flygningen. Har fått tips om att det ska vara bra när man är gravid så vi kör på det, även om det får mig att känns mig som en liten tant.

 Börjar få lite resfeber nu men bara lite. Eller mer rädd att jag ska ha glömt något, men har iallfall packat ner pass, pengar och biljetter. Men jag borde inte ha glömt något med tanke på att jag är nog som mest organisserad när jag ska iväg och resa. EN packningslista är ett måste. Sen utifrån den gör jag en ny lista vad som ska finnas var. Och nu har jag slutligen gjrot en lista där det står vad som är kvar att packa ner imorgon. Så håll tummarna att jag inte glömmer något. Datorn får följa med på resan men får se hur mycket jag kommer uppdatera bloggen, det beror lite på hur internet kommer att vara där nere. Annars får ni hålla utkik på facebook med bilder m.m.

 Nu är det dags att sova lite så man är pigg tills imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0