Snart..

Nu är det bara en arbetsdag kvar och som tur är det min tidiga fredag så jag slutar 14:30. Efter det ska jag ner och växla pengar och sen hem en sväng innan det blir dags att möta upp Fanny för en middag på Tabazco. Hon fyller ju år imorgon och sen är jag bortrest när hon tänkt ha sin tjejmiddag. Så då passar det att ta den imorgon istället. Imorse hade jag ingen lust alls att kliva upp när jag hörde regnet mot fönstret och visste att vi skulle vara ute hela förmiddagen. Men det var bara att pallra sig upp och köra på. Dagen gick rätt så fort ändå! När jag slutade åkte jag hem till farmor och hälsade på. Hinner inte i helgen och jag vill gärna träffa henne innan jag åker iväg. Man vet ju aldrig var som händer nu när hon är så gammal. När jag kom hem igen så var johan och hans vän här som är elektriker och hjälper oss med en del som behöver fixas. Äntligen så blir det klart! Håkller på fixar och trixar med en ny blogg som jag hoppas kunna bli klar med snart. Där kommer jag fortsätta skriva som jag gjort hittills och även lite om graviditeten. Men bloggen kommer bli lösenordsskyddad, Allt känns ju lite mer privat nu än vad den gjorde innan så det får bli så,

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej :-( trååkigt ..

2012-01-13 @ 08:26:19
URL: http://yossie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Lösenord alltså ...

2012-01-13 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0