Torsdagskväll och ledigt!

Åh, har precis kommit hem från middag hos pappa. Han ringde på lunchen idag och frågade om jag ville komma tillsammans med sanna efter jobbet. Och det kunde inte bli mer passande när Johan skulle ut och äta med sin brorsa och gå på bio. Fick iallafall med mig en stor matlåda hem fall han skulle vara hungrig senare..

Har jobbat hela den här veckan och dagarna har gått så sakta men nu har jag äntligen några dagars ledighet. ska bli så skönt.. Sen jobbar jag en vecka till sen ni.. sen är jag ledig ända fram till 8:e februari.

Nu hade jag tänkte städa bort julen här hemma. Ska bli så skönt att få upp mina fina vita gardiner igen. Men julstjärnorna i fönstret skulle jag igentligen vilja ha uppe några dagar till. Blir ju så mys när man har dom tända.
Sen kanske jag ska passa på att ta ett varmt bad medan det är tyst och lugnt här.

ha en trevlig kväll!

kramar jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0