uppdatering från ao nang

Nu har vi kommit till Ao nang i krabi. Det enda som vi inte hade bokat på hela resan var hotell här. Och såklart vart allting uppbokat förrutom dyra hotell och resorts. Så nu bor vi på ett lyxhotell med en väl fungerande ac.
Skönt. och utan mygg. Men eftersom att allting var uppbokat så har vi bestämt att vi åker en dag tidigare till koh samui istället. Hittade ett schysst hotell en natt innan vi kan checka in på det andra hotellet som vi ska stanna på resten av semestern. Det står att det ska vara gratis wifi men det får vi väl se. Isf ska jag verkligen försöka att kasta upp lite bilder här.

Kvällen igår vart inte så lyckad. Johan fick någon form av magsjuka så allt han åt kom upp lika snabbt. Så det vart en lugn kväll på rummet, skönt iofs. Men det var jobbigt att se honom så dålig när man inte kunde göra något. Min teori var att han ätit något skumt. Jag har försökt att varna honom men han lyssnar ju inte, han ska prova allt som det står i broschyrerna att man ska vara försöktig med. Nu mår han bätte iallafall så snart ska vi ut och käka något gott.

För att komma till krabi var vi tvugna att åka båt som tog 1h och 45 minuter och denna gång gick det mycket bättre för mig. Inga spyor tack och lov. Vi satt längst fram där dom hade en liten fläkt så jag klarade mig galant.

Oj just ja. Måste berätta att inatt blixtrade och åskade det så jag trodde att våran bungolow skulle blåsa bort. Och som ni vet är jag rätt rädd för det men jag ville inte väcka johan när han äntligen hade somnat. Så jag knep igen ögonen och låg och nynnade för mig själv tills jag somnade!

NU försvinner mitt internet. Uppdaterar imorgon när vi är framme på koh samui!

kramar jessica och johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0