Måndagmorgon!

Jag vill också ha sportlov! Mamma,pappa, Sanna och jack ska åka på kryssning tors-fre och jag vill också följa med! Men o andra sidan så har ju jag varit iväg i mer än tre veckor på semester för inte så längesedan! :) så det förtjänar dom!

Sen blir det ju en liten minisemester i helgen som kommer när vi åker till Sthlm alla 14 st. Eller alla ska på avicii utom jag, jag ska hitta på något annat roligt istället. Och i värsta (bästa) fall blir det andra chansen på hotellrummet med lite gotti gotti :) älskar att bara vara på hotellet!!

Idag gick vi till vallby med våran grupp. Vi tog med oss kok-korv med bröd och hade jättemysigt. Gick tidigt på morgonen och kom tillbaka till förskolan runt 14! Tittade på djuren och lekte lite grann. Underbart väder var det också:) men att dra vagnen dit var inte det roligaste. Min rygg skrek aj aj, så nu känner jag mig mer eller mindre som en liten gumma som är ute och går och behöver hjälp upp!

Men som tur är har jag världens bästa Karl som rår hand om mig. Nyss fixade han glass med jordgubbar, bäddade ner mig med filt.. :) bästa!!

Sen en liten fråga. När hon far runt i magen så blir det samma känsla som om jag vore åkajuk. Inte illamående men mer som självs känslan. Någon mer som känt av så??

Kramar Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0