Snart är helgen slut..

Glömde att berätta om fredagen. Eller ja, ni vet ju att jag var på salongen och hav blev såå nöjd över färgen. Tack Sanna! Det blev lite tid över så fick lite stajling på köpet!

Sen berättade jag ju att vi skulle till Eskilstuna men jag sa ju aldrig varför. Men jo såhär är det. Vi har ju köpt en vit fin spjälsäng som ska stå i lillans rum men vi vill även ha något som hon kan sova i som kan stå i vårar sovrum. Jag vill inte att hon ska sova i vår säng, det ska vara vår egna lilla frizon. Så vi har funderat och en till spjälsäng blir för mycket och stort och dyrt att köpa ännu en. Så jag har tittar lite på blocket efter en vit babykorg men dom låg på över tusenlappen! Så jag hittade en urful korg i naturfärg som bara kostade 280:- så vi åkte och köpte den. planen är att den ska spraymålas helt vit, kapa benen på ställningen så att den blir i samma höjd som vår säng. Sen klä den i vitt typ invändigt och sätta något fint kanske på utsidan. Jag har en jättefin bild i mitt huvud som jag ska ha som projekt under våren! Hoppas att den blir fin, annars så säljer jag den vidare eller åker till återbruket.

Efteråt iallafall hade vi ingenting planerat på kvällen tills vi fick en påminnelse av perra att vi lovat att komma ner till sigurdsgatan för att se komikern Al Pitcher. Så i ilfart från Eskilstuna åkte vi dit, och då kan jag säga att det var tur att jag fick den där stylingen i håret annars hade jag inte gått dit, kom ju direkt från jobbet. Hursomhelst så åt vi god mat och det var bra underhållning. Vi satt längst fram och självklart började han att pika oss. Men det var roligt! Absolut värt att se på!! :)


Hittade inget på åsby idag men mysigt att åka dit. Det blev en fika och en lång pratstund, och lite fler idéer till hemmet.

När jag kom hem så hade jag inget att göra så jag började att fylla i bebisboken. Roligt att prata om alla känslor och tankar som man känner/kände med Johan och sedan skriva ner dessa.

Vi bestämde nyss att vi ska gå ut och äta ikväll, bara vi två! Mysigt. Får se vart vi har några alternativ..

Får höras mer sen! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0