avreagera mig liiite

Fyfan vad jag hatar äckliga gamla jävla badrum. ursäkta att jag svär hit och dit men det är så satans äckligt. Håller osm sagt på att riva ur badrummet och under badkaret var det inte det frächaste utan stora damhögar, toalettrullar och vinkorkar som måste ha legat där sen långt innan vi flyttade in. Blir så lack, för jag tycker att det är för djävulskt äckligt. Man förväntar sig att de som bott innan verkligen flyttstädat men icke. Det finns inget mer jag hatar än att städa badrum så min mardröm har precis börjat. Och innan morgon bitti så ska allt vara skurat kliniskt rent eftersom dom ska börja imorgon. Vilken trevlig kväll jag kommer att få. Är så hääär nära att ringa min kära mor som är expert på att städa. Eller vem som helst som gör det för en billig peng.

Då kanske ni tänker varför inte johan gör det? nej för att han har gjort så mycket och kommer göra ännu mer och har hjälpt mig med saker som var inom mitt ansvarsområde som jag inte kunnat utföra pga min graviditet. Bästa johan. Så något tänkte jag bidra med och det är bara att dra mitt strå och görat. Och jag kommer göra det. Men måste få avreagera mig lite innan jag återgår till arbetet.

Nästa gång vi flyttar ska jag ha ett färdigrenoverat badrum som man slipper tänka på sånt äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0