Helg!!

Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på fågelkvitter kombinerat med Johans tunga sovandetag. Han väckte mig kl halv åtta imorse så inte konstigt att han är trött nu och ännu konstigare att jag inte alls är trött.

Har åkt runt lite grann och kollat på blommor till balkongen under förmiddagen och sen hjälpt pappa att köpa en iPad 3. Tyckte att han behövde en sån. Eller den köpte vi igår men vi var tillbaka idag för att köpa lite tillbehör. I detta väder blev det självklart en sallad på kajen som
Avslutades med årets första uteserverigsglass.

Gardinerna är uppsatta på balkongen och vi blev jättenöjda. Nu är det lite mindre insyn än innan.

Snart ska vi på middag hos Johans bror och sedan så ska nog Johan ut och jag har inte bestämt mig än hur jag vill göra. Är sjukt taggad men jag känner mig själv och vet att när klockan närmar sig 23 ikväll är jag mer död än levande. Eller så blir det lite tjejmys med vänner här hemma istället. Eller bebismys hos Danne och Jenny kanske. Äh det löser sig!

Ska försöka väcka trötter nu! Vi hörs mer sen! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0