Helg!!

Haft en riktigt trevlig och mysig helg och det har varit underbart väder hela helgen. Slutade tidigt i fredags så då passade jag på att luncha med mamma och pappa sen åkte jag ner till Sanna på salongen och gjorde en riktig
Hårkur. Det är skönt att få skämma bort sig själv ibland! Farfar har varit på besök från Sthlm, det var nog i somras som vi träffades sist.

Sen var det melodifestivalfinal igår. Självklart satt vi bänkade framför soffan med gotti och trevligt sällskap :) och helt klart så vann rätt låt, vi ringde faktiskt och röstade. Ranelid fick en röst av mig med, gillar hans låt riktigt mycket!

Idag vaknade vi åtta så vi passade på att ta vara på dagen. Gick en långpromenad och på vägen hem handlade vi färsk och god frukost som vi sedan åt på balkongen! En riktig mysmorgon.

Farmor har mått dåligt de senaste dagarna så vi har varit där en stund på förmiddagen. Min farmor <3 eller rättare sagt gammelfarmor, hon är ju trots allt 92 år så man kan ju inte räkna med att hon ska vara så pigg men ändå! Håll ut! Lilla farmor..

Efteråt åkte vi vidare ut till Lundby kyrka där stella hade sitt dop. Det var så fint och vädret gjorde det ännu mer perfekt! Tack fina Malin och Fredrik för att få vara med på Stellas dag!


Nu har vi just grillat kyckling på balkongen och gjort en god sallad. Eller jag ska inte säga vi utan det var faktiskt Johan. Jag blir så bortskämd av honom så det inte är sant. Varje dag så lagar han god mat och i fredags när jag kom hem från jobbet så stod det en stor bukett med vita tulpaner som han vet att jag älskar!! Min man han är bästa!!!

Väntar på att big brother ska börja oc jag hoppas hoppas verkligen att sipan åker ut. Han är så elak och dryg. Heja Hanna w!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0