Snart helg.

Har haft en riktigt tuff vecka med långa
dagar och aktiviteter planerade varje dag. Som jag inte hade tänkt mig i början av veckan men det kan ju ändras snabbt.

Vädret har ju varit lite fram och tillbaka. Blåsigt, snö och igår kom det riktiga vår vädret äntligen. Har legat på ca 15 grader om inte mer?? Idag började planerna på inreda balkongen på nytt igen så vi har varit runt lite och kikat och shoppat efter jobbet. Så i helgen kommer vi ha fullt upp. Plus att renovering av badrum börjar också. Ska försöka få Sanna att vi ja låna hennes lägenhet under dessa dagar för jag vägrar springa ner till källaren på toaletter 3 ggr om natten, jag går lampor dit i dagsljus. Det kommer bli så fint här och skönt att allt är klart när lillan kommer :)

Värderingen som vi gjorde i fredags förresten gick bra, över förväntan faktiskt. Blir så glad när saker och ting går åt rätt håll!!

Imorgon kväll ska vi ut och käka och sedan till strike och bowla. Får se hur hur min rygg kommer att klara det annars får jag väl vara den som håller ordning på poängen ;)

I påsk kommer förmodligen min älskling thea hit i några dagar om hon inte ska paras då. Åh va jag saknar henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0