Tisdag!

Blev klar med badrummet, Johan fick hjälpa mig ändå. Eller ja, eftersom att allt vatten är avstängt i lägenheten så sprang jag över till Sanna och lånade toaletten och när jag kom tillbaka så hade Johan gjort klart allt. så nu är jag skyldig honom en stor tjänst! :)

Har världens bästa syster som "flyttat" i några dagar för vår skull, så vi kan få bo i hennes lägenhet tills badrummet är klart! Så just nu befinner jag mig på andra sidan gatan och väntar på att Johan ska komma hem från träningen. Känns lite skumt att vara här utan Sanna men jag får bli skyldig henne en tjänst också! :)

När Johan kommer hem så blir det vår traditionella efterrätt med hallon, jordgubbar och kesella med hallon smak! Det är typ det enda jag är sugen på den senaste tiden. Varannan dag följer två paket jordgubbar med hem!

Hoppas ni har en bra kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0