Tisdag!

Jag är så ledsen. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen, det känns hemskt. Jag vill inte att folk ska tro att jag är lat för det är jag absolut inte. Det värsta jag vet är att lägga över arbetssysslor på andra.

Barnmorskan har sagt att jag måste ta det lugnt och att jag inte kan göra allt som jag gjort innan. Men ändå så är jag så envis och tänker att "äh det är inte så farligt".. Och sen, kabom! Får jag ont i ryggen igen. Imorse fick jag ligga med vetekudden innan jag kunde komma upp. Det enda som verkar hjälpa är att ta en varm dusch så jag får ha det som nödlösning.

Har nyss kommit hem från ett klädparty där de säljer exklusiva barnkläder till bra priser. Men jag lyckades att inte köpa något, jag väntar tills hon har kommit istället!

Lite om bebis.. Hon lever livet där inne verkar det som :) det är härligt och man ler varje gång man känner något men det börjar bli lite smådrygt, det måste man ju få säga. Men är som sagt glad att man känner henne och att man slipper gå och oroa sig. :)

Nu är liggdelen till vagnen äntligen på plats. Det blir såå bra allting och nu har vi nästan allting:) bara småsaker kvar som vi kan köpa vart eftersom.

Just ja, korgen som vi skulle spraymåla vit fick ett väldigt bra resultat. Än så länge så ser den ut såhär och vi är väldigt nöjda. Nu ska jag bra fundera ut hur den ska se ut invändigt. Idéer?

Nu är det sovdags. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0